• KOSZYK 0 (0,00 zł)
    Brak produktów w koszyku.

Biurko czy sekretarzyk?

W każdym mieszkaniu warto zorganizować miejsce do pracy przy komputerze, pisania listów, czy wypełniania dokumentów. Nie zawsze oznacza to konieczność ustawiania dużego biurka. Jeżeli sprawy „papierkowe” nie zajmują nam wiele czasu może okazać się, że wystarczający jest sekretarzyk.

Biurko – prywatne małe biuro

Dla osób posiadających komputer stacjonarny lub spędzających wiele czasu przed laptopem biurko jest niezbędnym wyposażeniem pokoju dziennego lub gabinetu. Wysokość blatu powinna być umieszczona na wysokości 70-80 cm. Standardowa szerokość to 120 cm, zaś głębokość – 80 cm. Warto zastanowić się, czy poza laptopem lub monitorem na blacie będzie stać dodatkowo drukarka i czy na klawiaturę chcemy mieć wysuwaną szufladę. Ma to znaczenie, jeżeli blat miałby mieć niestandardowy wymiar. Lubiący mieć wszystko pod ręką, bez konieczności wstawania, powinni wybrać stylowe biurko posiadające dodatkowo szuflady lub szafki, albo łączące jedno i drugie. Ważne, aby niezależnie od wszystkiego pozostawić wystarczającą przestrzeń dla swobodnego spoczynku nóg na podłodze. Wygodny fotel pozwoli naszemu kręgosłupowi na utrzymanie prawidłowej pozycji pod warunkiem, że jest on dopasowany do biurka pod względem wielkości i wysokości.

Sekretarzyk – punkt szybkiej organizacji

Nie lubisz siedzieć długo w jednym miejscu? Nie spędzasz całych godzin przed ekranem komputerowym? A może Twoje mieszkanie jest za małe na pełnowymiarowe biurko? Rozwiązaniem dla Twoich potrzeb będzie sekretarzyk. Zwykle zajmuje połowę miejsca, jakie potrzebne byłoby na biurko. Można spotkać modele, które na blacie mają dodatkowe szufladki, inne mają jedną bezpośrednio pod nim. Takie sekretarzyki pozwalają swobodnie umieścić nogi pod blatem. Dla osób, które wolą mieć pochowane wszystkie dokumenty i listy w jednym miejscu dobrym rozwiązaniem będzie model z szufladami pod blatem. Zwykle posiadają one dodatkową wysuwaną półkę. Sekretarzyk  stwarza możliwość postawienia notebooka lub mniejszego modelu laptopa.

Wybór dostosowany do naszych potrzeb

Organizując w swoim domu miejsce do tak zwanej pracy papierkowej trzeba kierować się swoimi indywidualnymi potrzebami. Jest to szczególnie ważne, jeśli spędzamy przy niej wiele czasu lub wtedy, gdy bardzo tego nie lubimy. Warto zadbać o swój komfort. Dobre samopoczucie wpływa na efektywność pracy. W sprzedaży dostępnych  jest wiele modeli stylizowanych na XIX wiek, kiedy te dwa meble były bardzo modne.